S příbramským úřadem komunikujte přednostně telefonicky nebo mailem
Městský úřad Příbram provoz nepřerušuje a prozatím ani neomezuje, přesto je třeba důkladně zvážit, zda je zcela nutná osobní návštěva.
Vzhledem k nepříznivému vývoji epidemiologické situace žádáme občany, aby co nejvíce záležitostí vyřizovali telefonicky nebo elektronicky (e-mailem, datovou schránkou) a pracoviště úřadu navštěvovali pouze v neodkladných záležitostech. Je-li to možné, odložte, prosím, vyřízení úředních záležitostí na později. V současné době provoz úřadu ani rozsah úředních hodin nejsou omezeny, pokud si to situace vyžádá, budeme o tom informovat prostřednictvím všech dostupných informačních kanálů.
"Chtěl bych tímto požádat občany, kteří potřebují v jakémkoliv směru využít návštěvu městského úřadu, aby zvážili také alternativní možnosti, které jsou k dispozici. Řada úkonů se dá řešit prostřednictvím telefonu či e-mailu, platby se dají provádět elektronicky. Všechny vaše dotazy a potřeby budou samozřejmě vyřizovány, ale chraňte prosím sebe i naše zaměstnance," apeluje starosta města Jan Konvalinka.
Žádáme občany, aby při placení poplatků za komunální odpad a za psy upřednostnili bezhotovostní platbu. Platební údaje jsou uvedeny na složence, kterou jste obdrželi/obdržíte, popř. lze tyto údaje získat telefonicky na tel. č. 318 402 341, 318 402 241 a 318 402 211 nebo na e-mailu: popelnice@pribram.eu, alena.kolingerova@pribram.eu a vladimira.cerna@pribram.eu.
Další opatření platná do odvolání:
- rušíme návštěvy u klientů ve věci vyřízení žádostí o občanské průkazy
- neprovádíme ověřování listin a podpisů mimo budovu úřadu
- rušíme obřady vítání občánků
Současně sdělujeme, že úřad po dobu nezbytně nutnou omezuje na minimum ústní jednání.
Eva Švehlová
Městský úřad Příbram